Thursday, July 5, 2012

Asalkan Aku OK: Nice Job, Awi Rafael

Hahah, nice song..
Deep in meaning, suitable for a person like me..


'Asalkan Aku OK'
music/lyrics : Awi Rafael

Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman

Hidup ini indah!
Ku kata
Hidup ini indah!
Lawa
Hidup ini indah,ternyata..

Selamat petang,selamat petang aku ucapkan
Kanak-kanak kechil bermain di luar halaman

Hidup ini indah!
Ku kata
Hidup ini indah!
Lawa
Hidup ini indah,ternyata..

*
Asalkan aku ok
Duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana


Keluarga semua ok,
masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok,
Hidup macam tauke
Teman ada sentiasa

Bernyanyi dan karaoke
Kaya macam Dato' K
Hidup tanpa masalah dunia

--------

Hidup mewah,tanpa berhutang
Hati bersih,tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan

Otak cergas,tanpa menipu
Jangan marah-marah,tak perlu begitu..
Inilah kehidupan



One more thing to share, I manage to buy A Doctor In The House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad.. Hahah.. Mari bershopping dengan Lazada!!